Verzendingen binnen 24 uur Ook 's avonds bereikbaar voor vragen
Algemene informatie
Op deze pagina vind je alle informatie van Germat. We hebben onze informatie verdeeld over de volgende categorieën ;
- Openingstijden
- Over onze producten/diensten
- Over het bestelproces
- Over de betaalmethodes en betalen
- Over afhalen of verzenden
- Over overeenkomst ontbinden of retourneren
- Over onze garantie en reparatie
- Over onze Algemene voorwaarden
- Over onze Aanvullende algemene voorwaarden
- Over onze Cookies & privacy policy
Over Germat
Bedrijfsgegevens
Naam : Germat
Touwbaan 10
2352CZ Leiderdorp
+31 6 29 24 69 31
Klantenservice@germat.nl
KvK nr : 92433197
BTW nr : NL003906702B24
Bezoek adres alleen mogelijk via afspraak
Retour post adres :
– T.N.V. Germat
– Sterrenlaan 43-D
– 2402AT Alphen aan den Rijn
1 . Openingstijden
Openingstijden klantenservice
Maandag : van 08:00 tot 20:00
Dinsdag : van 08:00 tot 20:00
Woensdag : van 08:00 tot 20:00
Donderdag : van 08:00 tot 20:00
Vrijdag : van 08:00 tot 20:00
Zaterdag : van 09:00 tot 18:00
Zondag : van 10:00 tot 17:00
Openingstijden op locatie via afspraak
Maak een afspraak met ons via Whatsapp/E-mail of telefonisch
Maandag : van 08:00 tot 19:00
Dinsdag : van 08:00 tot 19:00
Woensdag : van 08:00 tot 19:00
Donderdag : van 08:00 tot 19:00
Vrijdag : van 08:00 tot 19:00
Zaterdag : van 09:00 tot 17:00
Zondag : van 10:00 tot 16:00
Voor het afhalen van uw bestelling heeft u een afspraak nodig, u kunt dit doen door met ons in contact te komen via Whatsapp/E-mail of telefonisch. U kunt ook onze contact pagina hiervoor gebruiken.
Email : Klantenservice@germat.nl
Telefoon : (+31) 6 29 24 69 31
Whatsapp : (+31) 6 29 24 69 31
– Al onze weergegeven prijzen zijn inclusief BTW.
– Germat rekent geen extra kosten voor retourneren tenzij dit bij het product vermeld staat. Zie bijvoorbeeld op maat gemaakte accu kabel met kabeloog.
– Productinformatie vind u terug in onze product omschrijving of titel. Mocht u hier vragen over hebben kunt u altijd contact met ons opnemen. Doe dit via onze contact pagina.
3. Over het bestelproces
U kunt eenvoudig en veilig via www.germat.nl uw bestelling doen. Hieronder leggen wij u exact uit hoe u dit kunt doen bij Germat.
U kunt uw bestelling aan ons doorgeven op de volgende manieren :
– Via www.germat.nl
– Via Whatsapp
– Via Email
– Via Instagram
– Via Marktplaats
– Via de telefoon
Een bestelling doen via www.germat.nl
U dient hiervoor 1 van onze producten te selecteren. U kunt dit doen door via het menu te navigeren naar het product waar u naar op zoek bent. Als u uw product gevonden heeft kunt het product direct in uw winkelmandje doen of door een geselecteerd product te kiezen en op de desbetreffende pagina het gewenste product te kiezen. U krijgt een melding dat het product in uw winkelwagen zit. Hierna kunt u de keuze maken verder te winkelen of af te rekenen.
Als u verder wilt winkelen kunt u bovengenoemde stappen herhalen, voor het afrekenen dient u naar het overzicht te gaan van de winkelwagen. Hier kunt u uw persoonsgegevens invullen. Hierna kunt u het afleveradres selecteren en eventueel een opmerking plaatsen als u die heeft. U kunt zich hier ook inschrijven voor onze nieuwsbrief voor exclusieve kortingen. Extra informatie word later op deze pagina beschreven.
Zodra u alle gewenste gegevens heeft ingevuld kunt u kiezen voor de betaalmethode en verzendopties. Meer informatie vind u op deze pagina terug.
Controleer altijd uw gegevens op de bestelpagina. In het geval alles klopt kunt u de bestelling door zetten.
Nadat er akkoord is gegaan met onze algemene voorwaarden en bevestigd heeft dat u alles gecontroleerd heeft word u doorgeleid naar de betaalpagina.
U krijgt na afronding van de bestelling per email een kopie van de bestelling opgestuurd. Mocht er overhand toch iets fout zijn gegaan na de bestelling is afgerond neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via whatsapp.
Controleer uw spamfilter
Een bestelling doen via : Whatsapp, E-mail, Instagram of Marktplaats.
U dient duidelijk aan te geven welk product u wilt bestellen dit doet u bijvoorbeeld door de titel van het product te vermelden voor het aantal of een foto van het product met daar achter het aantal.
U kunt dit eenvoudig via één van de genoemde platformen doen, Germat zal met u in contact komen een betaalverzoek toe zenden. Doorgaans gebeurt dit via het platform zelf of whatsapp.
Nadat u het betaalverzoek betaald heeft hebben wij uw adres gegevens nodig. Deze dient u na het betalen in het zelfde platform te delen met ons.
Welke gegevens hebben wij van u nodig :
- NAW gegevens
- Telefoon nummer waar u op bent te bereiken
- Email adres voor eventueel track & trace
Zodra de verzending verzorgt is zullen wij u via email een factuur sturen waarin u betaald heeft.
Nieuwsbrieven of e-mails van Germat
In alle nieuwsbrieven en e-mails biedt Germat u deze keuze u uit te schrijven.
U kunt van Germat verschillende e-mails verwachten zonder toestemming. De e-mails die u kunt verwachten zijn bijvoorbeeld beoordelingsverzoeken na het plaatsen van een bestelling of orderbevestigingen. Afhankelijk van uw bestelde product is het mogelijk dat u een email ontvangen met producten die goed aansluiten op uw bestelde product. Wilt u deze e-mails niet meer ontvangen kunt u zich eenvoudig uitschrijven.
4. Over de betaalmethodes en betalen
Afhankelijk van of u het product wilt ophalen of verzenden kunnen er verschillende kosten in rekening gebracht worden. Germat rekent uitsluitend de kosten door die gemaakt worden door uw geselecteerde betaalmethode.
Germat accepteert de volgende betaalmethodes :
- IDEAL
- Contant betalen bij afhalen
- Pin betalen bij afhalen
- Vooraf overboeken
- Google & Apple pay
- VISA / Master & Credit card
Korting codes
- Korting codes worden eens in de tijd verstrekt en zijn geldig voor een periode vermeld op de bekendmaking hiervan. Als deze niet duidelijk vermeld is behoud Germat het recht iedere overeenkomst te ontbinden.
- Bij het gebruik van korting codes is de prijs op de webshop of factuur leidend
- Korting codes zijn niet inwisselbaar voor geld
- Korting codes kunnen niet met terugwerkende kracht op een geplaatste bestelling worden ingezet.
De verzendtijd van het product en de kosten hiervan worden hieronder vermeld, het betaaltermijn van de factuur is maximaal 5 dagen. Germat rekent de levertijd vanaf het moment het geld ontvangen is van de consument.
5. Over afhalen of verzenden
Levertijd : Doorgaans leveren wij binnen 1 tot 2 werkdagen
Het kan zijn dat het product buiten onze levertijd ligt, dit staat dan of vermeld bij het desbetreffende product of wij nemen contact met jou op en informeren jou over de verwachte levertijd. Ook kan het zijn dat de bestelling na 14:00 gedaan word. Wij rekenen dan de eerste werkdag vanaf de opvolgende eerste werkdag. Bij het niet in ontvangst nemen de eerste poging van het product kan de leverancier er voor kiezen een nieuwe leverdatum met u afspreken. Germat kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het niet thuis zijn of niet in ontvangst kunnen nemen van het product. Bij een retour van de bestelling aan Germat door de leverancier brengt Germat u hiervan op de hoogte. U kunt hierna uw overeenkomst ontbinden of kiezen voor een nieuwe levering. De kosten voor nieuwe levering zijn voor kosten van de koper.
Eventuele verkeerd geleverde producten of transportschades dienen binnen 24 uur na levering aan de ondernemer schriftelijk (per e-mail) te worden gemeld met begeleidende foto’s. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.
Verzendkosten :
Binnen Nederland :
De verzendkosten verschild per product dit komt door de afmetingen/gewicht van het pakket of het product en de wijzigende prijzen van de bezorgdiensten.
De kosten voor verzending word bij het afrekenen van het product duidelijk omschreven.
Het kan voorkomen dat u gekozen heeft voor een specifieke verzendingswijzen en de bezorging toch voorzien word door een andere leverancier. Wij doen dit om uw pakket toch zo snel als mogelijk is bij u te krijgen.
Verzendmogelijkheden :
- Verzendingen binnen Nederland
- Verzendingen naar België
- Afhalen bij Germat
- Afhalen op afgesproken tijdstip
( Na 22:00 uur + € 25,00 )
( Na 00:00 uur + € 50,00 ) - Verzending naar pakketpunt
- Avondbezorging op werkdagen
6. Over overeenkomst ontbinden of retourneren
Germat hanteert een periode van 14 dagen na ontvangen dat u uw bestelde product kunt retourneren. In deze periode kunt u zonder enige reden het product retourneren. Indien het product in goede staat en ongebruikt ontvangen wordt krijgt u het volledige aankoop bedrag excl verzendkosten & proces kosten ( € 0,70 per transactie over de gehele order ) terug. Dit termijn begint vanaf het moment dat wij het product gecontroleerd en goedgekeurd hebben. Indien het product schade heeft of is gebruikt geeft Germat u de keuze het product terug te nemen waarbij eventuele verzendkosten voor uw rekening zijn of het product ophalen. Germat is hierbij niet verantwoordelijk voor de verzending van klant naar Germat of bij retour naar klant. Germat heeft hierbij een periode van 25 werkdagen waarbij het product verzonden of opgehaald kan worden. Hierna zal het product vernietigd worden.
Retourprocedure
U kunt uw product aanmelden via een postbedrijf naar uw keuze. Let op dat u hierbij kiest voor een verzending met track & trace en ons formulier ter herroeping meezend samen met een kopie van de factuur. Zodra u uw pakket retour heeft verzonden gebruikt u onze product retour pagina. (LINK) Hier vult u uw gegevens met order nummer in en vermeld u de track & trace link. Ook volgt u de stappen die hier vermeld worden. Zodra het product in ontvangst is genomen en is gecontroleerd word het volledige bedrag binnen 15 werkdagen op jouw rekening overgemaakt.
7. Over onze garantie en reparatie
Garantie of reparatie door Germat. Op de geleverde producten van Germat zit standaard 12 maanden garantie. Gaat je product binnen deze periode kapot dan kunnen wij er voor kiezen om het product ter reparatie aan te bieden afhankelijk van het soort product. Vervolgens zul je jouw product gerepareerd ontvangen of een nieuwe Germat zal er in het begin altijd voor kiezen om het product te repareren. Uiteraard kijken wij of het product normaal gebruikt is en het voor bedoeld is. Zolang het product gebruikt is zoals voorgeschreven is worden er geen extra kosten in rekening gebracht. Zowel is het start tarief € 45 excl btw en excl eventuele vervangende onderdelen. ( Garantie en reparatie geld alleen voor consumenten. Bedrijven kunnen wel in contact met ons komen, zo kunnen wij mee kijken om samen tot een goede oplossing te komen. )
8. Over onze algemene voorwaarden
9. Over onze aanvullende algemene voorwaarden
Klik hier voor onze aanvullende algemene voorwaarden