Klachtenprocedure

Germat doet er alles aan om volledige tevredenheid. Mocht jij een klacht hebben dan proberen wij er alles aan te doen om jou klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast staat Germat in voor verbetering en vernieuwing. Wij nemen jou klacht daarom zeer serieus.

Heb jij een klacht? Dan kun je deze op verschillende manieren aan ons delen :

Online

Je kunt jouw klacht indienen door een email te sturen naar klachten@germat.nl met daarin uw volgende gegevens :

– Naam
– Adres/ postcode / stad
– Uw telefoon nummer
– Email adres
– Bestellingnummer
– Datum van de bestelling
– Uw klacht

Telefonisch

Via : 06 37 73 40 80

Whatsapp

Vermeld graag in uw bericht de volgende gegevens :

– Naam
– Adres/ postcode / stad
– Uw telefoon nummer
– Email adres
– Bestellingnummer
– Datum van de bestelling
– Uw klacht